T 777 738 218

Havarijní služba

Potřebujete neodkladnou opravu Vašeho plynového spotřebiče? Porouchal se kotel o víkendu? Vánoční svátky bez teplé vody a topení?  Kontaktujte nás!
  

HAVARIJNÍ SLUŽBA: T 777 738 218, E servis@trasko.cz

od 1. 9. do 30. 4.: denně 7:00 - 19:00hod


Často se stane, že se plynový spotřebič porouchá v tu nejméně vhodnou dobu a Vy potřebujete rychlou a neodkladnou opravu. Proto pro Vás zajišťujeme HAVARIJNÍ SLUŽBU.

Havarijní služba je Vám k dispozici:

  • Od 1. září do 30.dubna - tedy v topné sezóně,

  • 7 dní v týdnu – včetně sobot, nedělí, svátků,

  • vždy v hodinách 7:00 – 19:00hod.

Volejte, jsme tu pro Vaše teplo a komfort!


Velice častou závadou plynového kotle bývá maličkost, proto než zavoláte náš servis, pozorně si přečtěte následující pokyny:

  • zkontrolujte, zda je otevřený přívod plynu

  • zkontrolujte funkčnost elektrické zásuvky plynového kotle, například pomocí stolní lampičky

  • pokud je v elektrické zásuvce zapojena rozdvojka, vyřaďte ji z okruhu

  • nehřejí-li radiátory i přes fungující plynový kotel, zkontrolujte stav vody na ukazateli plynového kotle

  • pokud plynový kotel ohřívá teplou vodu a nesepne na topení (radiátory jsou studené), vyměňte baterie v termostatu. I zdánlivě fungující baterie mohou způsobit selhání kotle.

Protože jde o vaši bezpečnost, nepodceňujte pravidelné kontroly  a revize plynových spotřebičů.